Calm Minds and Dark Moods
Evan and Keith hit some road blocks on a house with hidden plumbing issues and another home with a fallen tree on its roof. Keith's mind spins in all directions as he transforms these problem properties into a peaceful haven and a boldly dark masterpiece.