Octogon Wrong! / Eat Meat
A young Aquatic Clan brawler and his Bakugan partner, Octogan, visit the Misfit Mod in need of an unlikely favour. / Looking for an explanation for the Bakugan rampages, the Misfits sneak into an underground facility.