Cocaine Hippos
Aggressive hippos raised by the infamous cocaine kingpin Pablo Escobar have escaped his abandoned compound in Colombia, becoming a dangerous and deadly invasive species. Wildlife biologist Forrest Galante embarks upon a risky plan to stop them.