Michigan Bike/My Name is Earl 1
Mikey heads up OCC's latest creation -- a Wolverine bike for the University of Michigan's Mott Children's Hospital. The cast from NBC's My Name is Earl bursts onto the scene and gets the OCC team to build a My Name is Earl bike.