New Beginnings
The Kilcher homestead is brewing with new beginnings. Sparks fly between Otto and Charlotte while building a staircase, and Eivin and Eve welcome the newest member of the family. Meanwhile, Atz Lee crosses a critical bridge on his road to recovery.