Dead of Winter
The extended Kilcher family struggles to get through a record-breaking harsh winter. Desperate for food, Atz Lee and Jane venture onto the ice to try fishing. Patriarchs Otto and Atz embark on a dangerous mission to bring aid to a fellow homesteader.