Young and Restless
Colt heads out to meet Larissa, and Asuelu surprises Kalani. Then, Steven prepares to go to Russia, Ashley heads to Jamaica and Eric is nervous about impressing Leida. Also, Fernanda and Jon have dinner with his friends.