She Calls It Cheating
Ali and Sam take a turbulent seaside stroll, Nui receives a frosty reception while visiting Tony's sister in Scotland, John's jealousy causes issues with Sprite, and Jamie finds his romantic side by visiting a dating coach and writing a poem to Kathleen.