For Whom the Bell Tolls
Brian apologizes to Ingrid. Niles tells Matilda he wants to postpone the wedding. Sunny finds out Veah brought her ex. Vanja worries when she doesn't hear from Božo. Loren tries to get out of the friendzone. Tigerlily and Adnan have a tearful goodbye.