I Only Poop Twice a Week
Tensions are coming to a head at the Johnston home as Anna, Jonah and Liz plan to move out of the house, while Trent and Amber try to teach them the skills they need to succeed on their own. Meanwhile, Trent gets a visit from a childhood friend.