Shift 3: Resourcefulness
In a shift that tests resourcefulness, Michael Symon and Esther Choi ask the 11 remaining chefs to create a three-course meal worthy of a black-tie event in 60 minutes. Judge Jet Tila decides which chef will be clocking out.