Tin Cup
Roy McAvoy (Kevin Costner) competes in the US Open Golf Championship to win over the woman he loves and defeat his longtime rival.
Roy McAvoy (Kevin Costner), a talented but arrogant former golfer, sees the U.S. Open as a chance to redeem himself, win over the woman he loves (Rene Russo), and face his rival on the course (Don Johnson).