Risky Business
Tom Cruise stars in this iconic coming-of-age comedy as a Princeton applicant who turns his suburban home into a one-night brothel.
Tom Cruise stars in this 80's classic coming-of-age comedy as a privileged high schooler who, home alone while his parents are on a trip, is swept into a wild adventure involving sex and entrepreneurship after meeting a beautiful call girl.