Mitsubishi Evo 7
Mike gets his hands on a car that has eluded him for years -- a Mitsubishi Lancer Evo7. Elvis is over the moon as he idolized these cars growing up and its engine is the stuff of legend. But half of this car's engine is sitting in pieces in the trunk.