Escape From Dragon House
Another killing in Bon Temps finds Jason back in custody with officers Andy and Bud. Urged by Gran to use her telepathic abilities to weed out the murderer and exonerate her brother, Sookie persuades Bill to take her to a vampire bar called Fangtasia.