Cat Man Do/Impeach Fuzz
Bubbles saves a seemingly innocent kitty from the clutches of an evil villain. Later, when Fuzzy Lumpkins throws his hat into the mayoral ring and claims a surprise victory, it's up to the girls to wrestle the office back from him.