Legendary Fail
Jeff struggles to keep down food. Trish and Amber hit a breaking point. Matt, Dan and Waz cross piranha-filled water and score a big kill. EJ and Steven's new camp is stalked by a jaguar. A survivalist leaves their group to go solo.