The Statesmen
As Zach's LP soccer team gathers at Roloff Farms to train for the World Dwarf Games in Belfast, Nothern Ireland, Matt and Amy get their wires crossed over the training agenda. Zach is stunned when Matt announces he won't be traveling with the team.