Here Come the Hogkillers
Zach and his dwarf athletic team, The Grasshogs, are favored to win this year's Dwarf Athletic Association of America (DAAA) soccer tournament. Zach must rise to the challenge in the championship match when the Grasshogs face a tough and talented team.