Big Sister, Little Brother
Amy joins her siblings in Taos, New Mexico, to celebrate her sister's birthday. They ride horses, raft whitewater rapids and experience a American Indian sweat lodge, but the fun grinds to a halt when the chaos at the farm finds its way back to Amy.