Organizing Amy
It's Mother's Day, and the Roloff kids present handmade cards to Amy at a nice brunch. Matt is worried that his gift -- a professional organizer to make over the pantry and laundry room -- might upset Amy, who admits she doesn't keep the tidiest house.