The Kid's Got More Bags Than We Do!
Matt makes strides in his plan to divest from the farm. While Zach and Tori and Jeremy and Audrey enjoy a beach adventure with their little ones, the brothers discuss what's next for their families and the farm. Amy makes up her mind about her own future.