Little People, Big World: Amy's 50th
The confluence of Amy's 50th birthday and Matt and Amy's 25th wedding anniversary inspires Matt to take Amy on an adventurous and romantic road trip to California. The couple re-traces their honeymoon steps in San Francisco, and Matt surprises Amy.