Boo Boots/My Doggie Dave
Feeling unappreciated, Boo Boo gets a boost from a new pair of boots, but Yogi grows jealous of Boo Boo's newfound popularity. When Doggie Daddy brings a disguised Augie to his guy's night, she becomes the most popular member of the group.