Nikki Beach, or: So Many Ways to Lose
Invigorated by LeviathanAlpha’s success, Harper pitches an idea to Petra that finds them visiting London’s top financial institutions – including Pierpoint. Later, Yasmin leans on Harper when her world is upended by catastrophic news.