The Stranglers
The Hillside Strangler Task Force receives a ‘magic phone call’ from Bellingham, Washington, providing a breakthrough. Prosecutors enlist world-renowned psychiatrist Dr. Martin Orne to help untangle the devastating truth behind Bianchi’s claims.