I'm considering going home
Tony and Saiyan are getting married again. Olivia and David are challenged by a move on Cyprus, and their new life is far from Olivia's romantic vision. Daniel and Huyen have to try on wedding clothes, but he small Vietnamese sizes are tight on him.