Southern Quest
In the quest for gold, the Hoffman crew quits the Klondike to hunt down gold-rich ground in South America. The Dakota boys set their sights on virgin mountain claim, Cahoon Creek. Eighteen-year-old Parker Schnabel leaves home to mine for Klondike gold.