Tangled Up in Gold
Desperate to salvage his season, Shawn takes a pivotal leap of faith. Zeke reaches a critical crossroads after his family visits him at the mining site. Vernon's diver gets into a risky tangle under the ice. The Kellys initiate their fledgling diver.