Lady in Black
Jason, Steve, Dave and Shari travel to New Castle, Pennsylvania, to help a grieving couple who believe dark paranormal forces played a hand in their 14-year-old daughter's sudden death. The team calls on an old friend to eradicate the overpowering entity.