Return to Bobby Mackey's (Wilder, KY)
When they first investigated Bobby Mackey's Music World in 2008, the Ghost Adventures crew was physically attacked by unseen forces. The crew returns to Kentucky to confront the ghosts who have terrorized them the past two years.