Love is a Battlefield
Lindsey takes drastic measures to stop Elmer's porn habit. Eli's mom questions Laurie's dedication to Orthodox Judaism. Ashley's plan to bring Mohammed and her family together backfires. Tensions rise when Kris's dad pushes salvation onto Lensa.