Monsters and Monkeys
The Monkeys find themselves in a hot-rod dilemma when their 1950s flat-head isn't tailor-made for their 1933 Ford pickup and a looming deadline approaches. Meanwhile, Richard travels west to buy a far-out '70s van, and the garage heads to Monster Jam.