The Beast of Andros Island
Braving shark-filled waters and deadly undersea tunnels, Jess and Phil probe reports of the Lusca, a sea monster said to be attacking Bahamian locals. Their hunt takes them deep into unexplored “blue holes” -- and could expose shocking military secrets.