Civil War Ghosts in the Bay
Jess and Phil dive deeper into the tragic history of Fort Morgan. Haunting bell sounds beyond the Fort's walls trigger a dangerous search in the churning waters off Alabama’s coast. Kindred Spirits' Amy Bruni and Adam Berry join the investigation.