An American Werewolf
Josh Gates is on the ground with Jessica Chobot and Phil Torres to chase reports of a half-man, half-beast in rural Wisconsin. Frequent attacks and new sightings of the infamous Beast of Bray Road have left locals crippled with fear for three decades.