He Haunts Me Everyday
Abbi was always a helper. So when she sees her boyfriend’s darkness, she tries to help but cannot. She hopes being a father will change him. It doesn’t. When his cruelty becomes too much, she leaves and finds out her boyfriend was a monster all along.