What if He Gets Out?
When Amy Chesler calls 911 to report what her brother, Jesse Winnick, has confessed to, she doesn’t know whether to believe him. Jesse’s always been a liar, and Amy doesn’t truly understand what he is capable of until she walks in and sees it for herself.