Nobody Believed Me
When Matt Roth is just a boy and his stepfather, Kenneth Roth, brings him along on handyman jobs, he thinks he is just there to help his dad. He doesn’t realize he is walking into the scenes of brutal murders, which will go unsolved until he grows up.