The Sibling Realignment
When Sheldon learns that his mother won't attend his wedding unless he invites his brother, George, he and Leonard travel to Texas to end a family feud. The Wolowitz kids inadvertently infest Amy, Bernadette, Howard and Raj with pinkeye.