Private Parts
Sarah hates her genital warts, Stewart's desperate to be rid of his scrotal lumps, Elesha suffers with soreness in her intimate areas, and Lucinda's vaginal skin tears apart. Dr. Emma is tackling skin conditions in our private parts.