Peggy, Andrea, Kerrie, and Aldrin
Aldrin's condition leaves him grumpy and in constant pain. Peggy's large lipoma has dented her confidence and worried her daughter. Optician Andrea has an unsightly condition under her eye. Motorcyclist Keith can't wear his helmet without pain.