What the Heart Wants
Raised in a big Mormon family, Ashlee Harmon grows up wanting that same kind of lifestyle. She marries her college boyfriend, Emmett Corrigan, and raises five kids while he opens his own law firm. But dirty secrets will soon trigger a deadly showdown.