Claims, Cans and Cabins
Otto, Eivin and August scramble to stake a claim on 10 tons of priceless steel. At the head of the bay, Atz Sr. and Bonnie team up with Atz Lee and Jane to stockpile salmon, while Shane and Kelli break ground on their cabin.