Cabin Fever
After eight months of winter, the Kilchers have cabin fever. Restlessness and a need for fresh meat send Eivin and Atz Lee out to hunt, but they get caught overnight. In the meantime, Otto helps an orphaned calf and Eve deals with a sticky manure buildup.