Chantel Gets Her Groove Back
Newly divorced Chantel gets her groove back in Greece with friends. Natalie welcomes a special someone at the airport and makes big moves in her life. Tyray is working on himself and has a new crush. Debbie is ready to get back out there after Oussama.