The 90 Day singles come together to discuss life on the rebound. Debbie gets blindsided by Colt. Ed defends his engagement to Liz. Syngin comes face-to-face with Tania. Stephanie shares a celibacy update, and Jesse and Jeniffer defend their relationship.