One Last Time
Liz triggers Angela, who ends up having to discuss her anger issues with Dr. Janie. Yara's romantic gesture ends with a drunken debacle. Liz and Ed struggle to communicate. Kalani and Asuelu take a shaky step forward. Molly and Kelly fall into old habits.