Truth, Bitter Truth
Sumit chooses between his family and Jenny. Usman talks to his brother about taking a second wife. Shaeeda confronts Bilal's ex. Libby balks over singing in public. Jovi worries Yara's friends are a bad influence. Ed and Liz's friends doubt their love.