Catch Me if You Can
Damon coaches Jeremy as he prepares to take on Klaus' new vampires, but Kol has beaten them to it. Elena comes up with her own rescue plan for Jeremy. The sheriff and mayor question Shane about his involvement in the Founders' Council deaths.